مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 16:052017-06-23دانش

پرداخت تسهیلات به دانشجویان کارآفرین در دانشگاه علمی کاربردی لرستان


رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان از پرداخت تسهیلات به دانشجویان کارآفرین خبر داد.

- دکتر سعید فرح بخش در گفت وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: برای کیفیت بخشی بیشتر به مراکز علمی کاربردی استان برخی از آنها را حمایت می کنیم و برای مراکز با کیفیت پایین که به تذکرات داده شده عمل نکنند، نیز محدودیت هایی درنظر می گیریم.

وی اضافه کرد: به مراکز علمی کاربردی که در راستای فراهم سازی زیرساخت های تدریس و آموزش برخی از رشته ها اقدامی نکنند، مجوز پذیرش دانشجو در آن رشته ها داده نمی شود و تا زمانی که این مراکز اقدام به تهیه زیرساخت ها نکنند، اجازه پذیرش دانشجو نخواهند داشت.

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان ادامه داد: وجود کارگاه و آزمایشگاه برای برخی از رشته ها مانند فنی و مهندسی ضروری است و مراکزی که فاقد این فضاها باشند، در جذب دانشجو با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به حمایت از ایده تاب ها، یادآور شد: به دانشجویان کارآفرینی که قصد ایجاد شرکت و اشتغالزایی دارند، تسهیلات با سود 2 تا 3 درصد پرداخت می شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با تأکید بر لزوم پیشرو بودن دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای کارآفرینی و مهارت آموزی، گفت: در این راستا کارگاه های حرفه ای و آموزشی مشاغل موردنیاز بازار به صورت تخصصی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به دانشجویان کارآفرین در دانشگاه علمی کاربردی لرستان

پرداخت تسهیلات به دانشجویان کارآفرین در دانشگاه علمی کاربردی لرستان