مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 15:102017-06-23بين الملل

گزارش خبرگزاری رسمی سوریه از راهپیمایی روز قدس در ایران


خبرگزاری رسمی سوریه در گزارشی نوشت: صبح روز جمعه در تهران و 900 شهر دیگر در ایران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نوشت: امروز صبح مردم ایران در تهران و 900 شهر دیگر در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس به طور گسترده حضور یافتند و ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی از ملت فلسطین و آزادی قدس حمایت کردند.

در تهران میلیون ها نفر از ملت ایران به خیابان ها آمدند و روز جهانی قدس را زنده نگه داشتند، هم چنین برخی از مسوولان بلند پایه ایرانی و عدنان محمود سفیر سوریه در تهران و دیگر سفرا در راهپیمایی ها شرکت کردند و جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در مسیرهای راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر استکبار جهانی بر ضرورت زنده نگه داشتن این روز و باز پس گیری حقوق ملت فلسطین و همچنین نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

خبرگزاری سانا در ادامه به سخنان حسن روحانی رییس جمهور ایران، سردار حسین دهقان وزیر دفاع، آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری و یحیی صفوی مشاور و دستیار عالی رهبر انقلاب اسلامی پرداخت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش خبرگزاری رسمی سوریه از راهپیمایی روز قدس در ایران

گزارش خبرگزاری رسمی سوریه از راهپیمایی روز قدس در ایران