مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 14:102017-06-23فرهنگي

پروانه های زرین داوران کودک و نوجوان به برگزیدگان اهدا می شود


رییس کمیته داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از پایان مرحله انتخاب 69 داور کودک و نوجوان خبر داد.

- با انتخاب داوران کودک و نوجوان جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛ پروانه های زرین داوران کودک و نوجوان به برگزیدگان اهدا می شود " رییس کمیته داوران کودک و نوجوان سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از پایان مرحله انتخاب 69 داور کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد اطلاع رسانی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان؛ فرزان معظم مدیر کمیته داوران کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک درباره این بخش توضیح داد: از میان 350 متقاضی نوجوان برای داوری فیلم های جشنواره، تعداد 145 نفر از کودکان و نوجوانان 9 الی 15 سال برای داوری آثار بخش های مختلف سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوان طی چند روز گذشته در مصاحبه هایی شرکت کردند.

وی افزود: این کودکان و نوجوانان با حضور در ستاد مرکزی جشنواره در اصفهان و پاسخگویی به سوالات هیات انتخاب داوران کودک و نوجوان تلاش کردند تا در فهرست 66 داور کودک و نوجوان سی امین دوره از جشنواره قرار بگیرند.

همچنین نکته جالب توجه دیگر در این بخش حضور سه داور نوجوان توانخواه که انتخاب آن ها سازوکار های خاص خود را داشته، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه های زرین داوران کودک و نوجوان به برگزیدگان اهدا می شود

پروانه های زرین داوران کودک و نوجوان به برگزیدگان اهدا می شود