مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 13:252017-06-23سياسي

مردم بار دیگر به آرمان های انقلاب اسلامی لبیک گفتند


مردم بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به آرمان های انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان عالم، لبیک گفتند.

- امام جمعه زنجان تاکید کرد: مردم بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به آرمان های انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان عالم، لبیک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هستیم و باید بتوانیم تقوای کسب شده در این ماه مبارک را که بزرگ ترین دستاورد این ماه الهی است تا ماه رمضان سال آینده حفظ کنیم و برای رسیدن به این هدف باید ایمان و عمل صالح در همه اعمال و رفتار زندگی روزمره خود را رعایت کنیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مردم انقلابی دیار غواصان دریادل امروز بار دیگر با حضور در راهپیمایی پرشور نمازجمعه، به فرمان امام خمینی (ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس لبیک گفتند، تصریح کرد: در این روز مرد و زن، پیر و جوان در راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه تمام حضور داشتند و بار دیگر به آرمان های انقلابی و اسلامی لبیک گفتند و قطعا عاقبت استکبار، نابودی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به فرموده مولای متقیان در نهج البلاغه مبنی بر حمایت از مظلوم گفت: دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر ظلم باید س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بار دیگر به آرمان های انقلاب اسلامی لبیک گفتند

مردم بار دیگر به آرمان های انقلاب اسلامی لبیک گفتند