مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 13:102017-06-23سياسي

نماینده بیرجند: رژیم صهیونیستی بدنبال بر هم ریختن دنیای اسلام است


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است که اگر دیر بجنبیم این غده سرطانی دنیای اسلام را به هم خواهد ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی پیش از ظهر امروز (دوم تیرماه) امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به تحولات منطقه و جریاناتی که در منطقه اتفاق افتاده، برخی مسائل از جمله تسلط رژیم صهیونیستی بر سران و حاکمان برخی از کشورهای عربی و عربستان به خوبی روشن شده و این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و نوکران آنها در منطقه خواهد زد.

وی با بیان اینکه این روزها اتحاد نامیمون برخی سران آل سعود با رژیم غاصب صهیونیستی علنی و آشکار شده است، افزود: مشخص است که آل سعود و رژیم صهیونیستی از گذشته نیز با هم بودند اما تاکنون سعودی ها نقش نفوذی را در دنیای اسلام بازی می کردند که امروز دیگر آشکار شده و لذا امسال روز قدس اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس تاکید کرد: روز قدس تنها مربوط به فلسطین نیست، بلکه بحث دنیای اسلام است.

عبادی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است که اگر دیر بجنبیم این غده سرطانی دنیای اسلام را به هم خواهد ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بیرجند: رژیم صهیونیستی بدنبال بر هم ریختن دنیای اسلام است

نماینده بیرجند: رژیم صهیونیستی بدنبال بر هم ریختن دنیای اسلام است