مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 12:562017-06-23فرهنگي

پیش فروش بلیت های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان


با توجه به نامگذاری شهر اصفهان به عنوان شهر «دوستدار کودک»، شهرداری اصفهان پرداخت 50 درصد مبلغ بلیت های جشنواره را برای عموم شهروندان اصفهانی پذیرفته است.

- با توجه به نامگذاری شهر اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک ، شهرداری اصفهان پرداخت 50 درصد مبلغ بلیت های جشنواره را برای عموم شهروندان اصفهانی پذیرفته است.

همچنین دانش آموزان ممتاز مقاطع دبستان و دوره اول متوسطه نیز می توانند به صورت رایگان به تماشای آثار این دوره از جشنواره بنشینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ پیش فروش بلیت های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان از چهارم تیرماه با اختصاص 50 درصد تخفیف برای شهروندان اصفهان آغاز می شود.

عموم شهروندان اصفهانی به سه روش عضویت در ربات جشنواره، مراجعه به سایت سینماتیکت و گیشه سینماهای منتخب جشنواره شامل مجموعه پردیس تازه تاسیس سینمایی چهار باغ، سینما فلسطین و سینما سپاهان واقع در چهارباغ عباسی بلیت های تخفیف دار 50 درصدی را خریداری کنند.

اعضای باشگاه جشنواره از تخفیف و جوایز تعیین شده در ربات باشگاه جشنواره (icff_bot@) برخوردارند و برای خرید بلیت های جشنواره می توانند از طریق ربات باشگاه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش بلیت های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

پیش فروش بلیت های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان