مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 12:012017-06-23سياسي

برگی از تاریخ: حمایت احمد شاملو تا داریوش مهرجویی از روز قدس


روزنامه اطلاعات در گزارشی از اولین راهپیمایی روز قدس با اعلام اینکه 25 نویسنده وروشنفکر مطرح در بیانیه ای از نخستین راه پیمایی روز قدس اعلام کردند در آن شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تاریخ "، روزنامه اطلاعات در گزارشی از اولین راهپیمایی روز قدس با اعلام اینکه 25 نویسنده وروشنفکر مطرح در بیانیه ای از نخستین راه پیمایی روز قدس اعلام کردند در آن شرکت می کنند.

این نویسندگان و شاعران که در میان آنها نام داریوش آشوری، داریوش شایگان، غلامحسین ساعدی، سیمین دانشور، داریوش مهرجویی و احمد شاملو به چشم می خورد در بیانیه ای که منتشر کردند آورده بودند: ما از انقلاب فلسطین و مبارزه مستمر تمام خلق های جهان علیه سرمایه داری جهانی، امپریالیسم آمریکا و صهیونیسم بین الملل حمایت می کنیم و در راه پیمایی روز قدس در کنار همه مبارزان راه آزادی و دموکراسی شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/VASX2Y نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگی از تاریخ: حمایت احمد شاملو تا داریوش مهرجویی از روز قدس

برگی از تاریخ: حمایت احمد شاملو تا داریوش مهرجویی از روز قدس