مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 11:502017-06-23فرهنگي

«ذهن برفکی» به صحنه می رود


نویسنده و کارگردان «ذهن برفکی» از شروع این نمایش از چهارم تیرماه خبر داد.

- نویسنده و کارگردان ذهن برفکی از شروع این نمایش از چهارم تیرماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نمایش ذهن برفکی ، محمد حسین حسینی، نویسنده و کارگردان نمایش ذهن برفکی ، گفت: این اثر به مدت 20 شب از 4 تا 24 تیر ماه، هر شب در تماشاخانه باران به روی صحنه خواهد رفت.

او در ادامه با اشاره به این که این نمایش برای علاقه مندان دارای تخفیف های ویژه ای خواهد بود، افزود: علاقه مندان به تماشای این اثر، 3 روز اول اجرا با 40 درصد تخفیف و همچنین روز های یکشنبه تا چهارشنبه 33درصد تخفیف دانشجویی به صورت حضوری با ارائه کارت دانشجویی می توانند از تخفیف های ویژه برخوردار شوند.

حسینی اظهار کرد: مسعود رمضانی، مینا دلشاد، علیرضا عباسی، حسین اثباتی و الهام عصاریان بازیگران این نمایش 90 دقیقه ای هستند که با طراحی حرکات توسط ایمان مؤمنی به روی صحنه خواهند رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: چند نفر به صورت قاچاقی و تحت سرپرستی یک کاپیتان دیوانه، در کشتی او در حال فرار هستند.

محمد حسین حسینی کارگردان ، صالح صارمی و محمد هادی توحیدی تهیه کنندگان ، ایمان مومنی طراح حرکت ، محمد حسین حسینی موسیقی ، ملینا سامی زاده طراح لباس ، ساچلین مهدی لو طراح گریم ، حسین عربی طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ذهن برفکی» به صحنه می رود

«ذهن برفکی» به صحنه می رود