مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1396 ساعت 08:102017-06-23سياسي

44 درصد معتادان در قم هرویین مصرف می کنند


معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: 44 درصد معتادان در قم هرویین مصرف می کنند که نشان می دهد الگوی مصرف مواد مخدر به سمت هرویین و جولان مورفین در سطح کشور تغییر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمود طالبی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته قوه قضاییه افزود: همچنین 48 درصد بانوان معتاد در قم شیشه مصرف می کنند که می تواند منجر به اعمال مجرمانه شود.

وی تصریح کرد: به طور کلی در حدود 50 درصد از محکومان در زندان های استان را مجرمان مواد مخدر تشکیل می دهد که بیانگر اهمیت مقابله با جرائم مواد مخدر است.

حجت الاسلام طالبی خاطرنشان کرد: همچنین 25 درصد زندانیان، افرادی هستند که به طور غیرمستقیم با مواد مخدر در ارتباط هستند.

وی یادآور شد: در راستای اقدامات پیشگیرانه از جرائم مواد مخدر طرحی امنیتی از اسفند ماه سال گذشته در قم آغاز شد که توانست 85 درصد از جرایم در سطح استان قم در حوزه مواد مخدر را کاهش دهد.

وی اظهار کرد: در مسیر اجرای این طرح امنیتی مرخصی زندانیان و از جمله قاچاقچیان مواد مخدر مورد ارزیابی قرار گرفت و با کنترل بیشتری در زمان آزادی مانع از سوء استفاده برخی از مجرمان شویم.

وی بیان کرد: تمهیداتی اندیشده شده است که معتادان می توانند با کمترین هزینه و حمایت های مالی در کمپ های اجباری طبق ماده 16 و کمپ های اختیاری در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 درصد معتادان در قم هرویین مصرف می کنند

44 درصد معتادان در قم هرویین مصرف می کنند