مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 15:002017-06-22سياسي

دستگیری 20 کارمند دولتی در جریان زمین خواری در قزوین/ تکذیب شایعه وجود داعش در استان


در جریان پرونده زمین خواری که رسیدگی به آن از سال گذشته آغاز شد، 20 نفر که اغلب از کارکنان رسمی راه و شهرسازی هستند دستگیر شده و پرونده در حال بررسی است.

- دادستان قزوین گفت: در جریان پرونده زمین خواری که رسیدگی به آن از سال گذشته آغاز شد، 20 نفر که اغلب از کارکنان رسمی راه و شهرسازی هستند دستگیر شده و پرونده در حال بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل صادقی نیارکی در نشست خبری که در سالن اجتماعات دادستانی قزوین برگزار شد؛ با اشاره به این که دادسراهای استان اعتقاد راسخی به مبارزه با امر زمین خواری دارند؛ تصریح کرد: پرونده زمین خواری پیش از این برای پیگیری دقیق رسانه ای نشده بود ولی امروز با توجه به نتایج به دست آمده اخبار این پرونده برای اطلاع عموم منتشر می شود.

وی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته زمین خواری به این شیوه از سال 85 آغاز شده بود و تا سال 95 همچنان ادامه داشت، در سال 95 با گزارش این پرونده به مقامات قضایی جزییات آن بررسی و جرم محرز شد، طی این جریان تاکنون 20 نفر دستگیر شده و بقیه افراد نیز تا پایان تحقیقات در دسترس هستند.

دادستان قزوین تشریح کرد: پرونده زمین خواری مربوط به قشر ضعیف جامعه نیست بلکه زمین خواری اغلب توسط یقه سفیدها صورت می گیرد که به برخی از دستگاه های دولتی دسترسی دارند، در پرونده اخیر که از سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 20 کارمند دولتی در جریان زمین خواری در قزوین/ تکذیب شایعه وجود داعش در استان

دستگیری 20 کارمند دولتی در جریان زمین خواری در قزوین/ تکذیب شایعه وجود داعش در استان