مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 14:252017-06-22بين الملل

جریمه برای تیم هایی که پس ازقرعه کشی جام حذفی انصراف دهند


ساقط شدن جنگنده سوری توسط آمریکا، اظهارات سناتور جمهوری خواه در مورد پایان یافتن معامله با ایران، استقرار حشد الشعبی در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، ایجاد پایگاه نظامی در سوریه توسط آمریکا، ورود نخستین گروه نظامی ترکیه به قطر، درگیری میان نیروهای مورد حمایت آمریکا و ارتش سوریه و در هم شکسته شدن خطوط اول و دوم داعش در موصل قدیم از جمله تحولات و خبرهای 24 ساعت گذشته بوده است.

در این میان، باید به حملات موشکی ایران به مواضع داعش در دیرالزور سوریه نیز اشاره کرد که بازتاب زیادی در رسانه های جهانی و به.

پیمانه اقتصادی؛ این پیمانه موضوعاتی همچون سقوط شاخص کل بورس به کانال 78 هزار واحد، جهش قیمت سکه با نزدیکی به ماه شوال، گران شدن دلار، هشدار درباره روزهای سخت نظام بانکی، رشد اقتصاد ایران در سال 95، بازار گوشت زیر سایه تب کریمه، قیمت میوه های صادراتی ایران در بازار قطر، حداکثر قیمت برنج کیلویی 12 هزار تومان و کشوری با ایجاد 5 میلیون فرصت شغلی در اروپا را در بر دارد.

در کلانشهرها و شهرهای کشورمان، روزانه صدها تصادف اتومبیل صورت می گیرد که در بسیاری از آنها، خودرو خسارت دیده، علاوه بر خسارت عینی، دچار افت قیمت ناشی از تصادف هم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه برای تیم هایی که پس ازقرعه کشی جام حذفی انصراف دهند

جریمه برای تیم هایی که پس ازقرعه کشی جام حذفی انصراف دهند