مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 14:162017-06-22بين الملل

صدای شاهزادگان معترض سعودی در خواهدآمد


مشاور پادشاه پیشین عربستان با بیان اینکه سکوت شاهزادگان معترض سعودی با مرگ ملک سلمان خواهد شکست گفت: انتصاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد با تأیید ترامپ و دامادش «کوشنر» بوده است.

- مشاور پادشاه پیشین عربستان با بیان اینکه سکوت شاهزادگان معترض سعودی با مرگ ملک سلمان خواهد شکست گفت: انتصاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد با تأیید ترامپ و دامادش کوشنر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان با صدور فرمانی پادشاهی محمد بن سلمان را به عنوان ولیعهد و معاون رییس شورای وزیران با حفظ سمت وزیر دفاع انتخاب کرد.

این اولین بار از زمان مرگ ملک عبدالعزیز است که حکومت از پدر به پسر منتقل می شود، از زمان تأسیس پادشاهی آل سعود تخت و تاج از برادر به برادر منتقل می شده است.

بر اساس فرمان پادشاهی که در خبرگزاری رسمی عربستان واس منتشر شده، پادشاه عربستان محمد بن نایف برادر زاده خود را از ولیعهدی و معاونت رییس شورای وزیران و وزارت کشور برکنار کرده است.

بر اساس این خبر عبدالعزیز بن سعود بن نایف بن عبدالعزیز وزارت کشور را بعد از محمد بن نایف برعهده خواهد داشت و بندر بن فیصل بن بندر بن عبدالعزیز معاون سازمان استخبارات (اطلاعات) عربستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای شاهزادگان معترض سعودی در خواهدآمد

صدای شاهزادگان معترض سعودی در خواهدآمد