مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 13:552017-06-22سياسي

توقف بهره برداری از جنگل فرصتی برای حوزه گردشگری است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: این استان،بهره برداری از جنگل های طبیعی را به طور کامل متوقف کرده است و این امر شرایط را برای صنعت گردشگری فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن یوسف پور در جلسه بررسی و رفع مسائل و مشکلات اجرای پروژه های حوزه گردشگری صومعه سرا که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس و فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه صومعه سرا پایتخت زراعت چوب در ایران محسوب می شود، اظهار کرد: تمام سعی و تلاشمان در کنار مرکزیت زراعت چوب تبدیل این شهرستان به محوریت گردشگری است.

وی با بیان اینکه در منطقه تنیان صومعه سرا سه طرح غیرچوبی و جنگلداری در حال اجراست، افزود: تاکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید بر توقف بهره برداری از جنگل های طبیعی است.

یوسف پور با اشاره بر اینکه استان گیلان از نظر منابع طبیعی استانی پیشرو در بین سه استان شمالی است، به اجرای سه طرح جنگلداری در 8000 هکتار از اراضی این شهرستان اشاره کرد و گفت: توقف بهره بردای از جنگل فرصتی برای حوزه گردشگری است.

اداره کل منابع طبیعی، طرح جنگلداری را در قالب گردشگری ارائه می دهد تا در نقاطی که دارای پتانسیل است اقدامات حوزه گردشگری توسط سرمایه گذاران صورت گیرد و از عواید گردشگری نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف بهره برداری از جنگل فرصتی برای حوزه گردشگری است

توقف بهره برداری از جنگل فرصتی برای حوزه گردشگری است