مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 12:052017-06-22دانش

آغاز انتخاب رشته داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد از امروز


دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96 که در آزمون این مقطع که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده شرکت کرده اند، - می توانند از بعدازظهر امروز پنجشنبه اول تیرماه لغایت پایان روز شنبه 10 تیرماه با مراجعه به پایگاه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.

azmoon.

org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با اعلام زمان و چگونگی انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت نام دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) این مقطع آمده است: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد که مطابق کارنامه صادره توسط سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه و تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته از سامانه فوق نسبت به ثبت رشته/محل های انتخابی خود اقدام نمایند.

هر داوطلب می تواند متناسب با کد رشته امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا 100 کد رشته/محل را در فرم انتخاب رشته ثبت نماید.

داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت نموده اند می توانند رشته/محل های متناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد از امروز

آغاز انتخاب رشته داوطلبان ارشد دانشگاه آزاد از امروز