مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 12:012017-06-22سياسي

دفاع از فلسطین و جبهه مقاومت دفاع از ایران و ایرانی است


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان محدودیت روابط دیپلماتیک دولت روحانی به کشورهای غربی را مضموم و دفاع از فلسطین و جبهه مقاومت دفاع از ایران و ایرانی عنوان کرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید براتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مورد اهمیت روز قدس گفت: حضور پرشور مردم در روز قدس امسال بیش از سال های دیگر دارای اهمیت است و باید مردم انزجار خود را از آمریکا و اسراییل و عوامل منطقه ای آنها ابراز دارد مسائل پیش آمده در سطح منطقه ای و کشور که باید کشورهای استعمارگر و اسراییل جمع شوند و مردم با حضور خود در روز جمعه این را اثبات خواهند کرد.

براتی در ادامه افزود: دولت و قوای سه گانه باید مواضع تند و سریع خود را نسبت به اسراییل ابراز دارند و تمام تلاش خود را برای تقویت جبهه مقاومت تا نابودی عوامل صهیونیستی به کار گیرند.

عده ای از مسئولان با حرف هایشان در دل دشمن ایجاد امید و شادی نکنند.

دستگاه دیپلماسی در چهار سال دولت یازدهم به شدت ضعیف عمل کرد و تنها به روابط با غرب بسنده کرد اما مسئولان بدانند دفاع از فلسطین و جبهه مقاومت دفاع از ایران و ایرانی است لذا لازم است مسئولان دولت تغییر رویکرد دهند و دست از رویکرد غرب گرایی و اشراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از فلسطین و جبهه مقاومت دفاع از ایران و ایرانی است

دفاع از فلسطین و جبهه مقاومت دفاع از ایران و ایرانی است