مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1396 ساعت 10:162017-06-22دانش

هنوز صدای فریاد کمک خواهی کودکان از خرابه های صبرا و شتیلا به گوش می رسد!


مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با بیان اینکه هنوز صدای ناله های مادران و فریاد کمک خواهی کودکان از خرابه های صبرا و شتیلا به گوش می رسد، - گفت: هنوز صدای سوزش زخم های بمب های فسفری صهیونیست ها در غزه به گوش می رسد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید حمیدرضا کشاورز، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: 69 سال پیش عده ای نژاد پرست با خیال خام قدم به خاک فلسطین گذاشتند و با وحشیگری و حمایت دول غربی رژیمی نحس راپایه گذاری کردند و مرز های خود را از نیل تا فرات عنوان کردند.

وی افزود: آنها می خواستند خاورمیانه را به زیر یوغ خود برند و برنامه هایشان یکی پس از دیگری به هدف نزدیک می شد تا آنکه زلزله ای سیاسی در ایران رخ داد و انقلاب اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر به پیروزی رسید زلزله ای که از همان ابتدا پایه های این رژیم نحس زا به لرزه در آورد و آنها را در مرز های فلسطین عزیز محصور کرد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: همان طور که حضرت امام فرمودند((رؤیای اسراییل بزرگ آنها را به هر جنایتی می کشاند)) این گفته حضرت امام بارها در قتل عام زنان و کودکان بی گناه و تجاوز های وحشیانه مزدوران صهیونیست به ما ثابت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز صدای فریاد کمک خواهی کودکان از خرابه های صبرا و شتیلا به گوش می رسد!

هنوز صدای فریاد کمک خواهی کودکان از خرابه های صبرا و شتیلا به گوش می رسد!