مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 ساعت 17:462017-06-21دانش

احمدی خبر داد تدوین طرح ساماندهی و هدفمندسازی آموزش عالی در شورای عتف


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: در بیست و یکمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) تدوین طرح ساماندهی و هدفمندسازی آموزش عالی تصویب شد.

- تدوین طرح ساماندهی و هدفمندسازی آموزش عالی در شورای عتف معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: در بیست و یکمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) تدوین طرح ساماندهی و هدفمندسازی آموزش عالی تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، درخصوص مصوبات آخرین بیست و یکمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف)،اظهار داشت: طرح ساماندهی و هدفمندسازی آموزش عالی قرار است با همکاری وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تمامی دستگاه های اجرایی تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح باید در وزارت علوم و در طی یک سال تهیه شود خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی موظف شدند تا داده و اطلاعات مورد نیاز برای تدوین این طرح را در اختیار وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دهند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/YXWY2W نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی خبر داد تدوین طرح ساماندهی و هدفمندسازی آموزش عالی در شورای عتف

احمدی خبر داد تدوین طرح ساماندهی و هدفمندسازی آموزش عالی در شورای عتف