مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 ساعت 16:052017-06-21سياسي

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت روز قدس


حزب اعتدال و توسعه به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر و از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن این بیانیه به شرح ذیل است: روز قدس نماد همبستگی و اتحاد مسلمانان در جهان اسلام است.

روز قدس مظهر مقاومت اسلامی است.

روز قدس ، روز خروش مردم مسلمان جهان علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی فرا می رسد و پس از یک ماه روزه داری، عبادت و بندگی و استعانت از درگاه خداوند در پاسخ به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به حمایت از قدس شریف و نخستین قبله مسلمانان بر می خیزند.

بی شک امسال مردم مسلمان در حالی روز جهانی قدس را برگزار می کنند که یکی از توطئه های شوم استکبار و صهیونیست با استفاده از افرادی ناگاه و متحجر که دست پرورده صهیونیسم هستند تلاش به تهدید آرامش بشریت رانموده اند و همه کشورها را در معرض عملیات تروریستی قرار داده اند.

حزب اعتدال و توسعه همگام با همه مسلمانان جهان و ملت شریف ایران اسلامی به حمایت از آزادی فلسطین و قدس شریف برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت می نماید و هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین را خیانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطین دانسته و از همه آزادی خواهان جهان دعوت می کند تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات استکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت روز قدس

بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت روز قدس