مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 ساعت 10:152017-06-21دانش

توسعه آزمایشگاه نقشه برداری مغز برنامه آتی ستاد علوم شناختی


دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز متعلق به هیچ فرد یا نهاد خاصی نیست، - گفت: از جمله برنامه های آتی این آزمایشگاه خرید دستگاهی برای نقشه برداری از مغز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کمال خرازی امروز در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات اعصاب کودکان بیمارستان مفید" با تاکید بر اینکه ستاد علوم شناختی یک حوزه کوچک ستادی است، وظیفه این ستاد را حمایت از دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و موسسات پژوهشی مرتبط با حوزه علوم اعصاب ذکر کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است، یادآور شد: ایجاد رشته های جدید در حوزه علوم شناختی، تربیت نیروی انسانی، اعزام محققان به خارج از کشور و حمایت از پروژه های مرتبط با حوزه علوم شناختی از جمله اقداماتی است که در این ستاد انجام شده است.

خرازی با تاکید بر اینکه حمایت های این ستاد مشمول تهیه تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با حوزه علوم شناختی می شود، ادامه داد: محصولاتی که در این زمینه عرضه شده است، در راستای تشخیص و ارزیابی بیماری ها کاربرد دارد که می توان ارزیابی های لازم درخصوص مفید بودن و یا غیرمفید بودن این ابزار را انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آزمایشگاه نقشه برداری مغز برنامه آتی ستاد علوم شناختی

توسعه آزمایشگاه نقشه برداری مغز برنامه آتی ستاد علوم شناختی