مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1396 ساعت 11:452017-06-20ورزشي

با ورزش فیتنس آشنا شوید


هدف اصلی در فیتنس، فرم زیبای بدن به همراه سلامتی است که در واقع فرد را به سمت یک زندگی پویا و سالم پیش می برد.

- مدرس بین المللی فیتنس گفت: هدف اصلی در فیتنس، فرم زیبای بدن به همراه سلامتی است که در واقع فرد را به سمت یک زندگی پویا و سالم پیش می برد.

مهدی قنواتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فیتنس در لغت به معنای تناسب اندام است و در معنای دیگر، یعنی تعادل بین جسم و روح.

وی بیان کرد: تناسب اندام یک فرد یا توانایی انجام فعالیت را به عنوان انجام یک تابع خاص یا یک تعریف جامع از سازگاری انسان برای مقابله با موقعیت های مختلف، توصیف می کنند که در پی همین امر نیز تناسب اندام و جذابیت انسان، مهم واقع شد و بر این اساس، لوازم تناسب اندام و تجهیزات ورزشی در سراسر جهان رونمایی شد.

این عضو مربیان آکادمی پروفیتنس آلمان عنوان کرد: هدف اصلی در فیتنس، فرم زیبای بدن به همراه سلامتی است که در واقع فرد را به سمت یک زندگی پویا و سالم پیش می برد.

وی افزود: یک برنامه تناسب اندام برای یک فرد برنامه ای است که در جهت بهبود همه ی قابلیت های بدن فرد همچون قدرت و سرعت در نظر گرفته می شود و لازم است که این برنامه حتما براساس وضعیت کنونی فرد، طراحی شود و جنسیت، سن و شرایط جسمی و روحی او نیز باید در اولویت برنامه نویسی قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ورزش فیتنس آشنا شوید

با ورزش فیتنس آشنا شوید