مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 21:352017-06-19سياسي

لاریجانی: منتظر خبرهای بهتری از تروریست ها باشید


رییس مجلس شورای اسلامی تعلق خاطر برخی کشورهای اسلامی به اسراییل را فاجعه و لکه ننگ دانست و گفت: امت اسلامی باید نسبت به سرنوشت فلسطین حساس باشد و باید توان خود را در روز جهانی قدس منعکس کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در نشست با سفرای کشورهای اسلامی که عصر امروز (دوشنبه) و در آستانه روز جهانی قدس در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با قدردانی از ابراز همدردی سفرای کشورهای حاضر در جلسه به خاطر حادثه تروریستی که در مجلس رخ داد، افزود: جمهوری اسلامی ایران سال ها درگیر مسأله تروریسم بوده و در سال های اخیر عالم اسلام نیز به آن دچار شده است.

وی در ادامه برخی اقدامات تروریستی را ناشی از عصبانیت آمریکایی ها دانست و گفت: عصبانیت آمریکایی ها قابل درک است، چرا که اخیرا تروریست ها ضربه های سنگینی در منطقه خورده اند و شکست های آنها در عراق و سوریه کمرشکن بوده است.

چنانچه در روزهای آتی نیز خبرهای بهتری شنیده خواهد شد.

با این حال، آنها باید بفهمند که روش آنها نادرست است و ملت ایران راه مستقیم را انتخاب کرده است.

لاریجانی به پیشنهاد سفیر فلسطین مبنی بر برگزاری نشست مشترک میان علمای کشورهای اسلامی با مذاهب مختلف اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی برای برگزاری این نشست ها که اختلافات را برطرف کند، بسیار تلاش کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: منتظر خبرهای بهتری از تروریست ها باشید

لاریجانی: منتظر خبرهای بهتری از تروریست ها باشید