مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 21:052017-06-19اقتصادي

صدور هفت هزار و 415 فقره سند دولتی در سال گذشته در خوزستان


مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان از صدور هفت هزار و 415 فقره سند دولتی در سال گذشته در خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، علی افشین در نشست خبری که امروز 29 خردادماه برگزار شد، اظهار کرد: کار ثبت اسناد و املاک، در چهار حوزه املاک و صدور اسناد مالکیت، ثبت شرکت ها و مالکیت معنوی، اسناد رسمی و در حوزه اجرای مفاد اسناد رسمی انجام می شود.

وی افزود: بخش عمده وظیفه در حوزه اسناد رسمی، قراردادهایی است که بین مردم با مردم و همچنین قراردادهای مردم با بانک ها انجام می شود.

افشین با اشاره به اینکه سال گذشته، سالی پرکار برای مجموعه ثبت اسناد بود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود 180 هزار جلد مالکیت تک برگ در ثبت استان صادر شد؛ به طوری که حدود 360 بار و هر نماینده حداقل 2 بار در سال بازدید املاک داشت.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خوزستان بیان کرد: در حوزه ثبت شرکت ها حدود 23 هزار مورد تغییرات شرکت ها را ثبت کرده ایم و حدود چهار هزار شرکت در سطح استان به ثبت رسیده اند.

وی با بیان این که آمار ازدواج در سطح استان خوزستان بیشتر از طلاق است، تصریح کرد: در سال گذشته 48 هزار و 500 مورد ازدواج و هفت هزار و 879 مورد طلاق در سطح استان ثبت شد؛ همچنین 171 دفتر ازدواج و 50 دفتر طلاق در سطح استان وجود دارد و آزمون سردفتر ازدواج و طلاق نیز برگزار شده و قرار است که نیروهای جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هفت هزار و 415 فقره سند دولتی در سال گذشته در خوزستان

صدور هفت هزار و 415 فقره سند دولتی در سال گذشته در خوزستان