مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 16:052017-06-19سياسي

آمادگی پلیس فرودگاه های کشور برای اعزام زائران حج 96


فرمانده پلیس فرودگاه های کشور اعلام کرد: مقدمات لازم برای ارائه تسهیلات و بدرقه زائران ایرانی در حج امسال فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ، درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که روز دوشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر تشکیل شد، سردار مهری، فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اعزام زائران حج 96 تصریح کرد: تلاش شده است با فراهم کردن زمینه خدمات رسانی مناسب، زائران امسال با خیال آسوده تری عازم سرزمین وحی شوند.

وی اظهار کرد: با همکاری مدیریت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و دیگر فرودگاه هایی که پرواز حج خواهند داشت امکانات خوبی برای استقبال از زائران تدارک دیده شده است.

در این جلسه نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن تشکر از تلاش های مجموعه پلیس فرودگاه های کشور و موفقیت های ارزشمندی که در سال های گذشته داشته اند، بر لزوم اطلاع رسانی شفاف درباره مسایل اجرایی و امنیتی از جمله نحوه تحویل بار حجاج، زمان حضور در فرودگاه و به همراه نداشتن اقلام و داروهای ممنوعه تاکید کرد و گفت: کارشناسان پلیس فرودگاه های کشور با حضور در جلسات آموزشی حجاج، نکات مهم و روند امور مربوط به این حوزه را برای زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پلیس فرودگاه های کشور برای اعزام زائران حج 96

آمادگی پلیس فرودگاه های کشور برای اعزام زائران حج 96