مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 15:512017-06-19دانش

منطقه گرایی دانشگاه آزاد اسلامی ؛ نخستین گام بین المللی سازی


سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی در روزنامه فرهیختگان، به آغاز فعالیت های جدید این دانشگاه در حوزه بین المللی و تعامل با کشورهای همسایه اشاره و راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی را در این حوزه توضیح داده است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در یادداشتی در روزنامه فرهیختگان، به آغاز فعالیت های جدید این دانشگاه در حوزه بین المللی و تعامل با کشورهای همسایه اشاره و راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی را در این حوزه توضیح داده است.

متن کامل یادداشت دکتر صالح اسکندری به شرح زیر است: بین المللی سازی به عنوان فرآیند یکپارچه سازی عناصر آموزشی، تحقیقاتی و خدماتی دانشگاه در ابعاد بین المللی، رویکردی نوین برای حذف محدودیت های زبانی تولید و مصرف علم، گسترش ارتباطات فراملی دانشگاهی، بسط مدار گردش اطلاعات تخصصی و نوآورانه، تامین علایق و تسهیل جذب نیروهای مستعد و ارتقای دانشگاه در رتبه جهانی است.

تاسیس مراکز دانشگاهی بین المللی همچنین به عنوان امکان توسعه ارتباطات بین فرهنگی در خلال فرآیند آموزشی و تحقیقاتی مورد توجه است و از این رو رویکرد منطقه گرایی دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه گرایی دانشگاه آزاد اسلامی ؛ نخستین گام بین المللی سازی

منطقه گرایی دانشگاه آزاد اسلامی ؛ نخستین گام بین المللی سازی