مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 15:152017-06-19سياسي

سه روستای مازندران؛ پایلوت اجرای طرح ضربتی اشغال


مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت: روستای مازندران؛ پایلوت اجرای طرح ضربتی اشتغال تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دلاور بزرگ نیا ظهر دوشنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه تابستان 96 از طرح ضربتی اشتغال در سه روستای مازندران خبر داد.

وی گفت: 76 طرح ضربتی اشتغال روستایی گردشگری با تفاهم نامه با وزارت کشور مشخص شده که از یک تا سه روستا به عنوان پایلوت بوم گردی مطرح و طرح ضربتی اشتغال روستایی با محوریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور در قالب تفاهم نامه ای با وزارت کشور و بنیاد مسکن پیگیری می شود، بر طبق این طرح از یک تا سه روستا در هر استان به عنوان پایلوت اشتغال روستایی و بوم گردی مطرح شده که در جهت تحقق اهداف طرح ضربتی اشتغال در این روستاها، اقدامات اساسی صورت می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گفت: جلسه ستاد جهت ایجاد آمادگی در کمیته های 12 گانه ستاد خدمات سفر استان برگزار شده تا در دوره دوم سفر در سال جاری مازندران با آمادگی کامل پذیرای مهمانان و مسافران باشد و نوروز امسال شاهد افزایش اقامت و حضور مسافران به مازندران بوده ایم.

بزرگ نیا، در ادامه با اشاره به اینکه در مازندران سه روستای " آسیاب سر بهشهر"، "کندلوس نوشهر " و "جنت رودبار رامسر " برای اجرای طرح ضربتی اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه روستای مازندران؛ پایلوت اجرای طرح ضربتی اشغال

سه روستای مازندران؛ پایلوت اجرای طرح ضربتی اشغال