مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 14:402017-06-19سياسي

50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در معرض خطر تغییر کاربری


مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان گفت: 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان که در حاشیه شهرها و روستاهای بزرگ قرار دارند در معرض خطر تغییر کاربری و قطعه بندی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خادمی اظهار کرد: امور اراضی استان و شهرستان ها مسئولیت حفظ و حراست از این اراضی را بر عهده داشته و توسط اکیپ های گشت این اراضی تحت کنترل روزانه قرارمی‎گیرند.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه در منطقه قلعه سنگی شهرستان 50 مورد قلع و قمع و اعاده به وضع اولیه در اراضی کشاورزی انجام شد، اظهار کرد: به دستور مقام قضایی استان و هماهنگی با نیروی نظامی و انتظامی در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی، 20 هکتار از اراضی که توسط افراد سودجو و بصورت خودسرانه و غیرقانونی اقدام به تغییر کاربری کرده بودند اعاده وضع شد.

وی ادامه داد: براساس قانون حفاظت از اراضی کشاورزی، تفکیک، افراز، پی کنی، نصب آلاچیق، حصارکشی، نصب درب و هرگونه تغییرکاربری غیرمجاز ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد: 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان که در حاشیه شهرها و روستاهای بزرگ قرار دارند در معرض خطر تغییر کاربری و قطعه بندی بوده که در این راستا امور اراضی استان و شهرستان ها مسئولیت حفظ و حراست از این اراض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در معرض خطر تغییر کاربری

50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در معرض خطر تغییر کاربری