مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 14:352017-06-19سياسي

شرط استاندار برای تغییر مدیران در مازندران


استاندار مازندران از تشکیل کمیته ای برای رصد فعالیت مدیران در استان خبر داد و گفت: تمامی فعالیت های مدیران رصد می شود و در این مدت مدیران دستگاه هایی بوده اند که اقدامات را در چارچوب انجام نداده اند به وظایف خود درست عمل نکرده اند و مازندران از این بابت .

- استاندار مازندران از تشکیل کمیته ای برای رصد فعالیت مدیران در استان خبر داد و گفت: تمامی فعالیت های مدیران رصد می شود و در این مدت مدیران دستگاه هایی بوده اند که اقدامات را در چارچوب انجام نداده اند به وظایف خود درست عمل نکرده اند و مازندران از این بابت ضرر کرده و تغییراتی مدیریتی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای اداری مازندران در مجموعه میزبان بابلسر، اظهار کرد: برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت، مشورت و نظارت بر زیردستان باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات باشکوه در مازندران اشاره و تصریح کرد: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران در فروردین 96 دغدغه هایی در مورد وضعیت سیاسی و اجتماعی مازندران مطرح بود که پیش بینی می شد بیش از 85 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند.

استاندار مازندران تاکید کرد: در مازندران فعالیت های مناسبی صورت گرفته است اما برخی هم استانی های مقیم تهران فقط انتقاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط استاندار برای تغییر مدیران در مازندران

شرط استاندار برای تغییر مدیران در مازندران