مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 14:102017-06-19ورزشي

ماجرای بازگشت احتمالی سروش از زبان ترکاشوند


صددرصد نفراتی که برانکو می خواست ما گرفتیم تا تمام خواسته های ایشان عملی شود.

- معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در رابطه با جدایی سروش رفیعی از جمع پرسپولیسی ها می گوید ما ایشان صحبت کردیم و جلسه ای حضوری نیز خواهیم داشت، امیدهایی برای بازگشت ایشان به تیم وجود دارد و در این رابطه هیچ چیزی بعید نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، محمدعلی ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، صبح امروز در گفتگویی با رادیو تهران در رابطه با شرایط اخیر این باشگاه به صحبت پرداخت.

او در رابطه با آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات ما در رده بزرگسالان تقریبا تمام شده است و مذاکراتی در رده زیر 23 سال داریم تا بتوانیم کادر بازیکنان تیم را تکمیل کنیم.

او در رابطه با پیوستن بازیکن عراقی به این تیم گفت: یکسری صحبت ها شده است و به دلیل اینکه این بازیکن فعلا قرارداد دارد در انتظار هستیم تا ببینیم می توانیم به توافق نهایی دست پیدا کنیم یا خیر.

مذاکرات خوبی با بشار رسن شده است و در انتظار جواب نهایی وی هستیم.

ترکاشوند در رابطه با موضوع داریوش شجاعیان و اینکه گفته می شد احتمال پیوستن او به پرسپولیس نیز زیاد بود گفت: باشگاه گسترش فولاد پول زیادی بابت انتقال ایشان طلب کرده بود، خود من با آقایان زنوزی و نصیرزاده در این رابطه صحبت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بازگشت احتمالی سروش از زبان ترکاشوند

ماجرای بازگشت احتمالی سروش از زبان ترکاشوند