مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 13:512017-06-19سياسي

اعزام دانشجویان به راهیان نور شمال غرب کشور از 15 مردادماه سال جاری


دبیر ستاد راهیان نور سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به این که اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور از 15 مرداد ماه شروع و تا 15 شهرویورماه دارد، - گفت: در حال حاضر 500دانشجوی دختر و پسر از این اردو استقبال کرده اند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید جواد رحمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد،" از برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان نور شمال غرب کشور در 15 مردادماه امسال خبر داد و گفت: این اردوها از 15 مرداد ماه امسال شروع و تا 15 شهریور ادامه دارد؛ البته باید متذکر شد که 10 روز ابتدایی، اردوها به صورت متمرکز برگزار می شود.

وی درخصوص این که چه تعداد دانشجو به اردوهای ارهیان شمال غرب کشور اعزام خواهند شد، افزود: تاکنون 500 دانشجو از این اردوها استقبال کرده اند و قرار است که دانشجویان در قالب هشت کاروان به اردوها اعزام شوند؛ اما هنوز به دلیل ثبت نام در دانشگاه ها آمار مشخصی از تعداد دانشجویان اعزامی به این اردوها در دست نیست.

دبیر ستاد راهیان نور سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که اردوی راهیان نور چه مقدار ظرفیت اعزام دانشجویان به مناطق دفاع مقدس در شمال غرب کشور را دارد؟ بیان کرد: این اردوها با همکاری دانشگاه ها و بسیج دانشجویی برگزار می شود، این که چه تعداد دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان به راهیان نور شمال غرب کشور از 15 مردادماه سال جاری

اعزام دانشجویان به راهیان نور شمال غرب کشور از 15 مردادماه سال جاری