مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 13:412017-06-19دانش

نسبت به مطالبات رفاهی و تحصیلی دانشجویان دکتری دستور مقتضی صادر کنید


پیرو مطالبات دانشجویان دکتری دانشگاه فردوسی مشهد، نامه ای به همین منظور از سوی محمد کافی، رییس دانشگاه خطاب به محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو مطالبات دانشجویان دکتری دانشگاه فردوسی مشهد، نامه ای به همین منظور از سوی محمد کافی، رییس دانشگاه خطاب به محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر فرهادی؛ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری با سلام و احترام؛ ضمن آرزوی قبول طاعات و عبادات در ماه ضیافت الله، همانطور که مستحضرید دانشجویان دکتری خصوصا دانشجویان دکتری مشغول به تحصیل در دانشگاه های بزرگ و سطح یک کشور سرمایه های ارزشمندی از نظر حفظ شتاب علمی و تولید فناوری به شمار می آیند که هرگونه تلاش و هزینه برای بالندگی و شکوفایی علمی آنان، تاثیر مستقیم در استقلال و پیشرفت میهن اسلامی ایران در آینده نزدیک خواهد داشت.

دانشگاه فردوسی مشهد نیز تمام تلاش خود را در جهت حمایت و ایجاد بستر مناسب برای این قشر تاثیرگذار از دانشجویان خود کرده است؛ اما با اینحال برخی اقدامات نیازمند حمایت و مساعدت های دولت محترم تدبیر و امید و وزارت متبوع می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به مطالبات رفاهی و تحصیلی دانشجویان دکتری دستور مقتضی صادر کنید

نسبت به مطالبات رفاهی و تحصیلی دانشجویان دکتری دستور مقتضی صادر کنید