مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 13:152017-06-19سياسي

ظرفیت های آموزش عالی استان سمنان برای توسعه منطقه ای استفاده شود


رییس جهاددانشگاهی استان سمنان با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار در نظام آموزش عالی استان سمنان، گفت: ظرفیت های آموزش عالی استان سمنان برای توسعه منطقه ای استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حسن رهایی در آیین تجلیل از مدرسین برتر مؤسسه آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان، افزود: باید نگاه خودباوری و خودکفایی منطقه ای به نظام آموزش عالی در استان سمنان تقویت شود، چرا که نظام آموزش عالی استان سمنان از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه خودباوری علمی در هر حوزه ای، به استقلال علمی منجر می شود، اضافه کرد: نظام آموزش عالی استان که از نگاه علمی بسیار ارزشمند و تخصص بالایی برخوردار است، باید این نگاه خودباوری و نگاه به ظرفیت ها و پتانسیل های درونی در استان سمنان تقویت شود.

رییس جهاددانشگاهی استان سمنان تأکید کرد: باید در نظام آموزش عالی استان سمنان به یک خودباوری منطقه ای برسیم و ظرفیت و پتانسیل بومی و ساختار بومی آموزش عالی در توسعه منطقه ای استفاده شود.

رهایی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در نظام آموزش عالی استان سمنان وجود دارد، می توان در اجرای بسیاری از طرح ها و پروژه های تحقیقاتی از نگاه علمی و تخصص نظام آموزشی فعال در استان سمنان کمک گرفت و بسیاری از دستگاه ها و ارگان ها و نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های آموزش عالی استان سمنان برای توسعه منطقه ای استفاده شود

ظرفیت های آموزش عالی استان سمنان برای توسعه منطقه ای استفاده شود