مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 12:352017-06-19سياسي

برنامه های ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در سمنان


با انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی جلالی معاون فرهنگی دادگستری کل استان سمنان به عنوان رییس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در این استان، - این ستاد رسما کار خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری استان سمنان، محمدتقی جلالی رییس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در سمنان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، ثبت نام عمومی و رایگان مردم و ارائه شناسه قضایی، نشست مطبوعاتی مدیران و مسئولان قضایی استان، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و برگزاری مراسم مشترک دستگاه های تابعه قوه قضاییه در سطح استان را از جمله برنامه های این ستاد در جهت بزرگداشت هفته قوه قضاییه عنوان کرد.

سیدمحسن مظهری رییس کل دادگستری استان سمنان و رییس شورای قضایی استان سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب از خدمات و اقدامات قوه قضاییه در بخش های مختلف و توسط دستگاه های زیر مجموعه ی این قوه تاکید کرد.

وی در نشست شورای قضایی استان سمنان با اشاره به استفاده روزافزون مردم از خدمات الکترونیکی، معرفی خدمات ارائه شده در قوه قضاییه از طریق فناوری های نوین را ضروری دانست.

مظهری گفت: امروز تشکیل، پیگیری و حتی دریافت ابلاغیه های پرونده های قضایی نیز به سهولت و بدون مراجعه اشخاص به دادگستری ها در حال انجام است که سرعت، دقت و نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در سمنان

برنامه های ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در سمنان