مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 11:452017-06-19دانش

اعلام اسامی رشته های تایید شده دانشگاه آزاد به سازمان سنجش


معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: روز گذشته همه رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته بودند، - به سازمان سنجش ارسال شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی شریعتی نیاسر با اعلام این مطلب تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط امروز تعامل مناسبی با آموزش عالی کشور دارد و با بهتر شدن کیفیت این دانشگاه، امیدواریم کیفیت آموزش عالی کشور نیز رشد و تعالی پیدا کند.

وی درخصوص رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تمام رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی که شاخص ها و مولفه های شورای گسترش آموزش عالی را دارند، تصویب و نهایی شده و به سازمان سنجش هم منعکس شده اند و از نظر وزارت علوم هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، معاون آموزشی وزیر علوم در پایان خاطرنشان کرد: تصور می کنم دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط امروز از وضعیت مناسب تری در تعامل با آموزش عالی برخوردار است و امیدواریم کیفیت کار در این دانشگاه روز به روز بهتر از گذشته شود و به تبع آن، کیفیت آموزش عالی رشد و تعالی پیدا کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی رشته های تایید شده دانشگاه آزاد به سازمان سنجش

اعلام اسامی رشته های تایید شده دانشگاه آزاد به سازمان سنجش