مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 11:152017-06-19سياسي

حمله موشکی سپاه نشان از قدرت بازدارنده و گسترده ایران دارد


حملات موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه نشان از قدرت بازدارنده و گسترده جمهوری اسلامی ایران دارد که این تنها گوشه بسیار کوچکی از آن بوده است.

- سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حملات موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه نشان از قدرت بازدارنده و گسترده جمهوری اسلامی ایران دارد که این تنها گوشه بسیار کوچکی از آن بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیام های موجود در حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه اظهار کرد: این اقدام دارای چند پیام است که یک پیام آن به همان گروهک داعش است که اگر به دنبال ترقه بازی باشند، جواب این ترقه بازی حملات موشکی خواهد بود و با آنان قاطع برخورد می شود.

وی افزود: پیام دیگر این حملات به حامیان منطقه ای و بین المللی داعش است که بدانند قدرت جمهوری اسلامی بازدارنده و گسترده است و این تنها گوشه بسیار کوچکی از این قدرت به شمار می رود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه پیام آخر این حملات به آمریکا و حامیان وی است، گفت: آمریکا که به دنبال افزایش تحریم های اقتصادی و هسته ای علیه ایران است، باید بداند که از این تحریم ها نتیجه ای نمی گیرد و توانایی ایران برای مقابله با تحریم های آمریکا فراوان است و آنان اگر بخواهند به چنین کارهایی ادامه دهند، ایران نیز تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی سپاه نشان از قدرت بازدارنده و گسترده ایران دارد

حمله موشکی سپاه نشان از قدرت بازدارنده و گسترده ایران دارد