مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 11:112017-06-19سياسي

برگزاری جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس در همدان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: سوژه ها زمانی قابلیت دارند که تبدیل به جریان شوند و خاصیت جریان، سیال بودنش است که این جریان سازی به همه گیر بودن و جامع بودن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی ظفری در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد بیانکرد: ارزش هایی در جامعه داریم که نباید بگذاریم به ابزار تبدیل شوند.

یکی از همین ارزش ها دفاع مقدس است.

بر همین اساس تأکید ما در سلسله مراتب اداره کل بر این است که نگذاریم این ارزش ها تبدیل به ابزار شود و همه باید برای حفظ ارزش ها دست به دست هم دهیم؛ چراکه ابزار شدن ارزش ها برای جامعه بسیار خطر دارد.

وی افزود: هیئت امنایی در سطح ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شد که ترکیبی از وزرای دولت یا خود دولت با مجموعه نیروهای مسلح است و براساس تصمیم هیئت امنا، هیئت شورای هماهنگی توسعه و ترویج ارزش های دفاع مقدس در سطح استان تشکیل شد.

رسالت و مسئولیت و هماهنگی این شورا به استاندار هر استان داده شده و حکم مسئولیت نیز از طریق هیئت امنا صادر شده است و استاندار به عنوان رییس شورای هماهنگی ترویج دفاع مقدس در استان است.

این شورا قریب 25 عضو ثابت دارد که در واقع مطالب فرهنگی دستگاه های دولتی را باید تصمیم گیری و به نوعی سیاست گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس در همدان

برگزاری جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ دفاع مقدس در همدان