مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:412017-06-19بين الملل

ادامه بازتاب حمله موشکی ایران به داعش در رسانه های جهان


سپاه پاسدان انقلاب اسلامی در آخرین دقایق روز یک شنبه 28 خرداد ماه در پاسخ به اقدامات تروریستی داعش در تهران، پایگاه ها و مقر داعش در دیرالزور سوریه را مورد حمله قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اقدام ایران با واکنش های جهانی و منطقه ای گسترده ای رو به رو شد که هم چنان ادامه دارد.

فاکس نیوز نوشت: اقدام تلافی جویانه ایران در حمله به داعش بنا بر اعلام فاکس نیوز، سپاه پاسداران ایران در واکنش به حمله داعش در مجلس و یک مرقد در تهران، یک شنبه شب، نظامیان داعش را در شرق سوریه مورد هدف موشک های خود قرار داد.

این شبکه خبری در پایگاه اینترنتی خود نوشت: شلیک موشک های زمین به زمین سپاه به استان دیرالزور سوریه در حالی صورت گرفته است که شبه نظامیان داعش که از حملات ائتلاف تحت رهبری آمریکا فرار می کنند، به طور فزاینده ای در تلاش هستند تا مواضع خود را در آنجا تقویت کنند.

این حمله در حالی انجام شد که کشورهای جسارت یافته سنی که دونالد ترامپ از آن ها حمایت می کند، در حال سخت تر کردن موضع خود در برابر ایران هستند.

هم چنین دیلی کالر گزارش داد: ایران برای نخستین بار به داعش حمله موشکی کرد.

در این گزارش به قلم راس رید آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ظاهر به تلافی حمله گروه داعش به پایتخت ایران، روز یک شنبه موشک های بالستیک را به سوی اهداف این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بازتاب حمله موشکی ایران به داعش در رسانه های جهان

ادامه بازتاب حمله موشکی ایران به داعش در رسانه های جهان