مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:262017-06-19سياسي

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت وگو با فارس: آموزش و پرورش دچار هرج و مرج شده است


عضو کمیسیون آموزش مجلس با تأکید بر اینکه بر آموزش و پرورش هرج و مرج حکمفرما شده است و دچار مشکلات اساسی است، گفت: وزیر آموزش و پرورش، وزارتخانه را رها کرده است و نمی تواند آن را اداره کند.

- جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو باخبرنگار آموزش و پرورش "، در خصوص موضوع شائبه لو رفتن سؤالات امتحان نهایی دانش آموزان ، اظهار داشت: امتحانات تمام شده است و نیازمند بررسی موضوع هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیسیون آموزش مجلس در این خصوص تشکیل جلسه می دهد؟ ، گفت: چهارشنبه هفته جاری کمیسیون آموزش مجلس تشکیل جلسه می دهد و در این جلسه، موضوعاتی مانند استخدام نیرو و لو رفتن سؤالات امتحانات در دستور کار قرار می گیرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در خصوص دریافت وجه هنگام ثبت نام دانش آموزان ، افزود: بر آموزش و پرورش هرج و مرج حکمفرما شده است و متأسفانه موضوعاتی مانند دریافت وجه هنگام ثبت نام، مشاوره و تقلب در امتحانات مطرح است.

کوچکی نژاد با تأکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش، آموزش و پرورش را رها کرده است و نمی تواند آن را اداره کند، تصریح کرد: آموزش و پرورش دچار مشکلات اساسی است؛ ضمن اینکه کمیسیون آموزش مجلس فهم مشترکی از اوضاع آموزش و پرورش ندارد؛ عده ای طرفدار دولت بوده و در مقابل، عده ای منتقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت وگو با فارس: آموزش و پرورش دچار هرج و مرج شده است

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت وگو با فارس: آموزش و پرورش دچار هرج و مرج شده است