مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 10:102017-06-19پزشكي

رشد 5درصدی تعرفه های پزشکی 96/تغییر در پرداخت سهم بیماران بستری


تعرفه های خدمات تشخیصی و درمانی کشور عصر روز گذشته با رشدی پنج درصدی تصویب و سهم بیماران بستری شهری و روستایی در پرداخت این تعرفه ها مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند طبق قانون باید تعرفه های خدمات درمانی هر سال، قبل از شروع سال جدید مشخص و از ابتدای سال اجرا شود، اما از گذشته های دور همواره روند تعیین و ابلاغ تعرفه های پزشکی با حواشی همراه بوده و امسال نیز تعرفه های خدمات پس از بحث های بسیار میان وزارتخانه های بهداشت و رفاه به عنوان ارایه دهندگان و خریداران خدمات پزشکی، سرانجام با تاخیری حدودا سه ماهه، روز گذشته در هیات دولت تصویب شد.

هرچند وزارت بهداشت و بنا به گفته وزیر بهداشت، کف پیشنهاد رشد تعرفه ای خود برای سال 96 را بر 10 درصد گذاشته بود، اما نهایتا روز گذشته رشدی بالغ بر پنج درصد در دولت تعیین شد و این در حالی بود که پیش از این شرکای بیمه ای وزارت بهداشت در مجموعه وزارت رفاه، پیشنهادهایی مبنی بر رشد صفر درصدی را مطرح کرده بودند؛ پیشنهادهایی که با مخالفت شدید وزارت بهداشتی ها روبرو شده بود.

همچنین طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات دولت روز گذشته میزان فرانشیز پرداختی را برای بیماران بستری و بستری موقت شهری در مراکز دولتی 10 درصد و برای بیماران بستری و بستری موقت روستایی و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر و عشایر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 5درصدی تعرفه های پزشکی 96/تغییر در پرداخت سهم بیماران بستری

رشد 5درصدی تعرفه های پزشکی 96/تغییر در پرداخت سهم بیماران بستری