مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 09:102017-06-19ورزشي

رسایی به الله کرم: در شیوه خود بازنگری کنید


دفاع رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله از تهیه طومار در حاشیه نماز جمعه در اعتراض به ورود زنان به ورزشگاه در روزهای اخیر واکنش های جسته گریخته ای در اردوگاه اصولگرایان برانگیخته است تا جایی که حمید رسایی نیز با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود به الله .

- دفاع رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله از تهیه طومار در حاشیه نماز جمعه در اعتراض به ورود زنان به ورزشگاه در روزهای اخیر واکنش های جسته گریخته ای در اردوگاه اصولگرایان برانگیخته است تا جایی که حمید رسایی نیز با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود به الله کرم هشدار داده است که برداشتش از مفهوم آتش به اختیار غلط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس آنچه شرق منتشر کرده، در نوشته رسایی آمده است: جمعه این هفته بنری، در گوشه یکی از خیابان های اطراف نماز جمعه تهران خطاب به رییس قوه قضاییه نصب شده که جلوی ورود بانوان به ورزشگاه ها را بگیرید والا ما (دانشجویان حزب الله نمازجمعه تهران) مطابق بند میم وصیت نامه امام و امر آتش به اختیار امام خامنه ای از آن جلوگیری می کنیم! با دیدن این بنر که غلط ترین برداشت از سخنان صریح، واضح و روشن رهبر انقلاب درباره آتش به اختیار بودن نیروهای انقلابی در فعالیت های فرهنگی و معطل نماندن برای دستور و بخش نامه از سوی نهادها و ارگان ها در فعالیت های فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسایی به الله کرم: در شیوه خود بازنگری کنید

رسایی به الله کرم: در شیوه خود بازنگری کنید