مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1396 ساعت 08:162017-06-19فرهنگي

صاحبنظران و نویسندگان از جشنواره کتاب سال تأمین اجتماعی استقبال کردند


مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در امور رسانه و دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره کتاب سال تأمین اجتماعی گفت: خوشبختانه جشنواره کتاب سال تأمین اجتماعی با استقبال صاحبنظران حوزه رفاه و تأمین اجتماعی بویژه همکاران بخش های بیمه ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی همراه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، دکتر علیرضا امیرپور اظهار داشت: انتخاب کتاب سال تأمین اجتماعی در 4 محور شامل؛ نویسنده، مترجم، انتشارات و پایان نامه برتر انجام می شود و صاحبان آثارتا پایان خرداد ماه برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.

دکتر امیر پور با بیان اینکه حدود 100 عنوان کتاب تألیفی، ترجمه و پایان نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: پس از اتمام مهلت ارسال آثار ، کمیته علمی جشنواره با انتخاب هیأت داوران اقدام به ارزیابی آثار رسیده خواهند کرد.

امیرپور ادامه داد: آثار مرتبط با حوزه رفاه تأمین اجتماعی امکان شرکت در این رقابت علمی را دارند و برگزیدگان این جشنواره طی مراسمی در هفته تأمین اجتماعی معرفی و جوایز نفیسی از سوی سازمان تأمین اجتماعی به آنان اهدا می شود.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه، توسعه فرهنگ کتاب خوانی و حمایت از گسترش ادبیات حوزه رفاه و تأمین اجتماعی، شناسایی کتب و نویسندگان برتر حوزه رفاه و تأمین اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبنظران و نویسندگان از جشنواره کتاب سال تأمین اجتماعی استقبال کردند

صاحبنظران و نویسندگان از جشنواره کتاب سال تأمین اجتماعی استقبال کردند