مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1396 ساعت 17:152017-06-18سياسي

مهمترین خبرهای اجتماعی ایسنا در یکشنبه


توضیح پلیس درباره شلیک تیرهوایی در حرم امام(ره)،لو رفتن سوالات، یک ربع قبل از امتحانات نهایی،توقف طرح «پرداخت مستمری به کم درآمدها»،احتمال تولد فرزند با بیماری نادر و ژنتیکی چقدر است وتوزیع 9000 کیسه غذایی بین نیازمندان از مهمترین عناوین خبرهای .

- توضیح پلیس درباره شلیک تیرهوایی در حرم امام(ره)،لو رفتن سوالات، یک ربع قبل از امتحانات نهایی،توقف طرح پرداخت مستمری به کم درآمدها ،احتمال تولد فرزند با بیماری نادر و ژنتیکی چقدر است وتوزیع 9000 کیسه غذایی بین نیازمندان از مهمترین عناوین خبرهای حوزه اجتماعی ایسنا در آخرین یکشنبه خردادماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرویس اجتماعی ایسنا در 24 ساعت گذشته 33 خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که برخی از مهمترین خبرها به همراه لینک در زیر آمده است که با کلیک به روی هر تیتر ، متن کامل خبر نیز قابل دسترسی است: واکنش شاکری به ساخت و ساز در مسجد ولیعصر (عج)" مجتبی شاکری - رییس کمیته فرهنگی شورای شهر- با بیان اینکه کالبد مسجد ولیعصر(عج) نشانی از مسجد ندارد، گفت: نمای بیرونی هیچ نشانی از مسجد ندارد و گنبد و مناره نیز طراحی نشده است.

وی با انتقاد از نحوه طراحی مسجد تصریح کرد: متأسفانه در قسمتی از مسجد شاهد تعبیه شدن یک شیب هستیم که بنا به گفته طراح و معمار این مسجد، سقف آن به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خبرهای اجتماعی ایسنا در یکشنبه

مهمترین خبرهای اجتماعی ایسنا در یکشنبه