مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1396 ساعت 16:462017-06-18سياسي

بنری در دست بگیرید و در سطح شهر بچرخید و از امت حزب الله عذرخواهی کنید!


بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما طی نامه ای سرگشاده به حسین الله کرم دبیرکل انصارحزب الله نوشت: متاسفانه این اول بار نیست که در مقاطع حساس شما و اطرافیانتان با نام منتسب به حزب الله دست به اقداماتی زده اید که ضربات سهمگینی را به جریان انقلابی وارد کرده است.

- بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما طی نامه ای سرگشاده به حسین الله کرم دبیرکل انصار حزب الله نوشت: متاسفانه این اول بار نیست که در مقاطع حساس شما و اطرافیانتان با نام منتسب به حزب الله دست به اقداماتی زده اید که ضربات سهمگینی را به جریان انقلابی وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نامه ای سرگشاده به حسین الله کرم دبیر انصار حزب الله به اقدام نسجیده انصارحزب الله در نمازجمعه تهران و تخریب فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان انتقاد کرد.

متن نامه به شرح زیر است: برادر گرامی جناب آقای حسین الله کرم سلام علیکم ماه رمضان فرصت خوبی برای توبه است و معروف است که شیطان در این ماه غل و زنجیر می شود و درهای رحمت الهی گشوده می شود.

می دانید که توبه یعنی بازگشت از کارهای غلط و اشتباه و ناصواب.

اما بعد؛ مطلع هستید که در ماه های اخیر برجام، IPC ، سند 2030، توافق نامه پاریس و fatf به صورت ظالمانه به ملت ایران تحمیل شده و آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنری در دست بگیرید و در سطح شهر بچرخید و از امت حزب الله عذرخواهی کنید!

بنری در دست بگیرید و در سطح شهر بچرخید و از امت حزب الله عذرخواهی کنید!