مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1396 ساعت 14:312017-06-18دانش

میراث آیت الله؛ نه به سامان است نه به قاعده


مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در نامه ای به محمد قوچانی، نقدهایی به مقاله «میراث آیت الله»منتشر شده در شماره 117 این نشریه درباره دانشگاه آزاد نوشت.

- مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در نامه ای به محمد قوچانی، نقدهایی به مقاله میراث آیت الله منتشر شده در شماره 117 این نشریه درباره دانشگاه آزاد نوشت.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" عباس سلیمی نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در نامه ای به محمد قوچانی، سردبیر مجله صدا؛ نقدهایی به مقاله میراث آیت الله منتشر شده در شماره 117 این نشریه درباره دانشگاه آزاد نوشت.

متن نامه سلیمی نمین به شرح زیر است: جناب آقای قوچانی سردبیر محترم مجله صدا با سلام و عرض خسته نباشید بابت اداره چندین مجله که عمدتاً قشر فرهیخته را جامعه هدف خود قرار داده است، جسارتاً می خواستم گلایه ای از ادامه رویکرد انتخاباتی تان در این مجلات داشته باشم.

در دوران رقابت برای دست یابی به سکوهای قدرت اجرایی و شوراها، نقدها و تخریب های اصولی و غیر اصولی را شاهد بودیم، اما ادامه حرکت با همان دست فرمان در نشریاتی که مدعی تغذیه قشر صاحب فکر جامعه اند چندان زیبنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث آیت الله؛ نه به سامان است نه به قاعده

میراث آیت الله؛ نه به سامان است نه به قاعده