مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1396 ساعت 09:252017-06-12فرهنگي

پایان «دی روز» امشب با «یک دقیقه سکوت»


پروژه «دی روز» به کارگردانی علی سرابی با متن هایی از بزرگان دهه 80 نمایشنامه خوانی و اجرا شد و امروز 22 خرداد با نمایشنامه «یک دقیقه سکوت» محمد یعقوبی به کار خود در سالن اصلی تئاتر شهر خاتمه خواهد داد.

- پروژه دی روز به کارگردانی علی سرابی با متن هایی از بزرگان دهه 80 نمایشنامه خوانی و اجرا شد و امروز 22 خرداد با نمایشنامه یک دقیقه سکوت محمد یعقوبی به کار خود در سالن اصلی تئاتر شهر خاتمه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طبق گزارش رسیده، دی روز عنوان پروژه ای نمایشی به کارگردانی علی سرابی است که از 18 خرداد با نمایشنامه افرا اثر بهرام بیضایی و با حضور بازیگران عرصه نمایش در سالن اصلی تئاترشهر نمایشنامه خوانی و اجرا شد و با یک دقیقه سکوت محمد یعقوبی به کار خود پایان خواهد داد.

‏ افرا بهرام بیضایی، کوکوی کبوتران حرم علیرضا نادری، تهران زیر بال فرشتگان نادر برهانی مرند، در مصر برف نمی بارد محمد چرم شیر و یک دقیقه سکوت اثر محمد یعقوبی پنج نمایشنامه برتر از دهه 80 بودند که در این پروژه نمایشی خوانش و اجرا شدند و بیش از 2500 نفر در پنج شب به تماشای این آثار نشستند.

بلیت های این پروژه در ساعات اولیه آغاز پیش فروش به پایان رسید و با اینکه هر اثر قابلیت اجراهای متوالی را داشت تنها در پنج شب به کار خود پایان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان «دی روز» امشب با «یک دقیقه سکوت»

پایان «دی روز» امشب با «یک دقیقه سکوت»