مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 ساعت 15:562017-06-07دانش

برکناری مسئولان شبکه 3 برای پخش زنده مسابقه ورزشی در حمایت از همجنس بازان


بسیج دانشجویی 7 دانشگاه تهران در بیانیه ای، پخش زنده یک مسابقه ورزشی در حمایت از همجنس بازان را در صدا و سیما محکوم کرده و اعلام کرد: مطالبه فوری و صریح ما برکناری و توبیخ بدون درنگ مسئول شبکه، - ناظرین آن رسانه، مسئولان گروه ورزش است.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، بسیج دانشجویی 7 دانشگاه شریف، تهران، علامه طباطبایی، خواجه نصیر، علم و صنعت، شهید بهشتی و امام صادق (ع) در بیانیه ای پخش زنده یک مسابقه ورزشی در حمایت از همجنس بازان را در صدا و سیما محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: خبر تاسف بار پخش زنده یک مسابقه ورزشی در حمایت از همجنس بازان از شبکه سه سیما، آن هم در شب های ماه مبارک رمضان، موجب تاثر و تعجب شده است.

اختصاص آنتن تلویزیون به پخش 90 دقیقه ای بازی دوستانه فوتبال آلمان و دانمارک که از پیش بنا بر حمایت صریح این بازی از همجنس بازان بود، نشان از قصوری بزرگ و حرمت شکنی نابخشودنی در صدا و سیما دارد و به جاست که شدیدترین برخورد با عوامل این ساختارشکنی صورت پذیرد.

خبر برگزاری این بازی در حمایت از همجنس بازان از روزها قبل در رسانه های ورزشی پیچیده بود و حتی تبلیغات رسمی و دعوت از همجنس بازان برای حضور در این بازی صورت گرفته بود و چطور در آن سازمان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری مسئولان شبکه 3 برای پخش زنده مسابقه ورزشی در حمایت از همجنس بازان

برکناری مسئولان شبکه 3 برای پخش زنده مسابقه ورزشی در حمایت از همجنس بازان