مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 14:202017-05-30سياسي

نگاه های دوگانه و موانع ذهنی باعث کاهش حضور گردشگر در آذربایجان شرقی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: باید قبول کنیم که مشکلات ملی و منطقه ای داریم نگاههای دوگانه و موانع ذهنی باعث کاهش حضور گردشگر در استان می شود.

- فرهنگ سازی و تبلیغات صحیح و آسیب شناسی به منظور آشنا نمودن عموم مردم با فرهنگ گردشگری در توسعه این صنعت مؤثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی آبدار در نشست بررسی راهکارهای جذب گردشگری به استان با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 عنوان کرد: بحث تبریز 2018 یک رویداد، فرصت و اتفاق مهم فرهنگی برای استان و کشور است و استانداری به عنوان نماینده عالی، اقدامات بسیار خوبی در این حوزه همچون تصویب در هیأت دولت و .

انجام داده است.

وی با بیان اینکه میزبانی خوب از گردشگران کشورهای اسلامی در تبریز نیازمند مشارکت همگانی و تلاش همه جانبه مردم و مسئولان است، اظهار کرد: تمامی مشکلات این حوزه در دو سطح منطقه ای و ملی احصاء شده و با تمام توان برای رفع آن تلاش می کنیم تا میزبانی خوبی در شأن شهر اولین ها از گردشگران کشورهای اسلامی در تبریز داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متاسفانه آن چنان که باید و شاید نتواسته ایم ظرفیت های گردشگری استان را به دیگران بشناسانیم، گفت: سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه های دوگانه و موانع ذهنی باعث کاهش حضور گردشگر در آذربایجان شرقی می شود

نگاه های دوگانه و موانع ذهنی باعث کاهش حضور گردشگر در آذربایجان شرقی می شود