مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 11:552017-05-30اجتماعي

آماده باش صددرصدی پلیس راهور برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)


رییس پلیس ترافیک شهری ناجا از آماده باش صددرصدی ماموران پلیس راهور برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داوود قاسمیان در جلسه هماهنگی طرح های ترافیکی که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس راهور ناجا برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان و به منظور شکسته نشدن روزه زائران، تنها از استان های همجوار تهران همچون استان های همدان، مرکزی، قم، البرز و.

در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این مراسم بعدازظهر آغاز شده و برابر پیش بینی ها پس از مراسم افطار نیز به پایان می رسد، اظهار کرد: بنابراین طبق برآوردهای انجام شده زائران همان شب به شهرستان های محل سکونت خود بازخواهند گشت.

رییس پلیس ترافیک شهری ناجا ادامه داد: مقرر شده است تا کاروان های استان های همجوار در روز یکشنبه، در قالب 300 هزار نفر و به وسیله 6000 دستگاه اتوبوس و 4000 دستگاه مینی بوس به حرم مطهر امام خمینی (ره) بیایند.

قاسمیان با اشاره به تدابیر پیش بینی شده اظهار کرد: محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی برای برگزاری این مراسم در برخی از معابر و محورهای منتهی به حرم مطهر امام خمینی (ره&#


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش صددرصدی پلیس راهور برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

آماده باش صددرصدی پلیس راهور برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)