مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 11:052017-05-30اجتماعي

اسکورت کاروان های زائران حرم حضرت امام با آمبولانس های هلال احمر


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اسکورت کاروان های حامل زائران حرم امام خمینی (ره) در ایام سالگرد ارتحال توسط آمبولانس های هلال احمر خبر داد.

- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد اسکورت کاروان های زائران حرم حضرت امام با آمبولانس های هلال احمر معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اسکورت کاروان های حامل زائران حرم امام خمینی (ره) در ایام سالگرد ارتحال توسط آمبولانس های هلال احمر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین فتحی در جلسه هماهنگی طرح های ترافیکی که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس راهور ناجا برگزار شد، با بیان اینکه هلال احمر طرح ها و خدمات گسترده ای را به شهروندان ارائه می دهد، گفت: در طرح نوروزی نیز در بخش های مختلفی از هلال احمر فعالیت می کردند که تنها سازمان امداد و نجات 1997 عملیات را انجام داده و به 12 هزار و 570 نفر خدمت رسانی کرد.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال عملیات نجات فنی از خودروها توسط عوامل سازمان امداد و نجات افزایش داشت، گفت: امسال 371 مورد نجات فنی از خودروها انجام شد که نشان دهنده افزایش 6 درصدی است.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی امسال، 1335 پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور فعال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکورت کاروان های زائران حرم حضرت امام با آمبولانس های هلال احمر

اسکورت کاروان های زائران حرم حضرت امام با آمبولانس های هلال احمر