مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 09:552017-05-30اقتصادي

رشد چهار درصدی پرداخت صدقه در استان یزد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به رشد چهار درصدی پرداخت صدقه در این استان، اعلام کرد: سال گذشته بیش از 70 میلیارد و 542 میلیون ریال صدقه از سوی مردم نیکوکار استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، غلامرضا مشعلچی با بیان این که بیش از 173 هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع شده است، گفت: صندوق ‎‎ های صدقه کمیته امداد یکی از راه های جذب مشارکت های مردمی به شمار می آید که در اماکن مختلف شهری و روستایی، اداره ها و نهادها نصب و توزیع شده است.

وی بیان کرد: تمام صدقات مردمی برای حل مشکلات مددجویان در امور فرهنگی آموزشی، مسکن، تأمین جهیزیه، اشتغال، ایتام و محسنین، بهداشت و درمان هزینه می شود .

مشعلچی ادامه داد: سال گذشته بیش از 70 میلیارد و 542 میلیون ریال صدقه از سوی مردم نیکوکار استان پرداخت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشانگر رشد چهار درصدی پرداخت صدقه است .

معاون توسعه مشارکت ‎‎ های مردمی کمیته امداد استان با بیان این که شهروندان یزدی ماهیانه 512 تومان صدقه می دهند، تصریح کرد: بیش از 16 میلیارد ریال از صدقات جمع آوری شده سال گذشته برای پرداخت کمک های موردی به نیازمندان، بیش از 21 میلیارد و 646 میلیون ریال برای ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و به سازی، مقاوم سازی، خرید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چهار درصدی پرداخت صدقه در استان یزد

رشد چهار درصدی پرداخت صدقه در استان یزد