مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1396 ساعت 00:412017-05-29سياسي

المیرا زحمت دوست، علیرضا پویا پیش‏ بینی موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی


نتایج نشان دهنده اهمیت عوامل حمایت و پشتیبانی مدیریت عالی سازمان، مشخص بودن اهداف ، مدیریت تغییر و مدیریت پروژه، آموزش، درگیرشدن کارکنان و وجود زیرساخت های سخت افزاری مناسب است.

- چکیده با وجود محاسن بسیار زیاد برنامه ریزی منابع سازمان، بسیاری از سازمان ها در فرآیند پیاده سازی این سیستم ها با مشکلات فراوانی رو به رو می شوند، شناسایی عواملی که سبب موفقیت پیاده سازی این گونه سیستم های برنامه ریزی و تولیدی کارآمد می شود می تواند گامی موثر در جهت توسعه سیستم های اطلاعاتی سازمان ها به شمار آید.

در این تحقیق با شناسایی شاخصها و چارچوب های موجود برای پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی سعی شده است که این عوامل ارزیابی گردد.

بدین منظور ابتدا با مرور ادبیات، 21 عامل کلیدی موفقیت ERP تدوین و در سه طبقه عوامل سازمانی، عوامل تاکتیکی و عوامل فنی قرارگرفتند که این عوامل در دو فاز قبل از اجرا (عوامل سازمانی) و حین اجرا (عوامل تاکتیکی و فنی) مرحله بندی شدند.

روش نوینی با ترکیب نتایج DEMATEL فازی و FMCDM برای ارزیابی روابط علت و معلولی بین عوامل و همچنین پیش بینی موفقیت ERP در دو فاز قبل از اجرا و حین اجرا به کار گرفته شد تا بتوان در هر مرحله در صورت نیاز اقدامات اصلاحی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیرا زحمت دوست، علیرضا پویا پیش‏ بینی موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی

المیرا زحمت دوست، علیرضا پویا پیش‏ بینی موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی